fredag 28 september 2012

Tungt är det!

Igår va en såndär jäktig dag.. Full fart hela tiden! Men när jag kom hem efter att ha lämnat saker åt vaktmästaren så var dörren öppen,kaffet på och en söt Sarah mötte mig med en kram! Kan de bli bättre? vi fikade med Pepparkakor och mögelost, mums! Sen Lunch och promenad. Och jag iväg till jobbet i raketfart. I bilen på väg till jobbet hinner man mycket, många viktiga samtal blev klara. 
Bild från en av våra Svamp/bär letar turer i somras! Kingen gillade att springa löst och "Hålla koll på sin flock" (Flock=Jag, Robin, Svärmor och Svärfar)

Idag är de full fart, har handtvättat överdraget till bäddmadrassen (för att den inte får maskintvättas), skojar inte om att den är tung! Ska snart till tvättstugan och torka överdraget, när jag fått in de torkskåpet ska jag visa Sarah huset! Sen kommer väl min sambo hem när jag åker till jobbet. Sen äre helg och flytt på Måndag!
PussPuss/Issandra

1 kommentar:

  1. Hej, jag såg inte din kommentar förrän nu. Tibra stod utanför Gävle (Valbo) i ett islandshäststall fram till maj tror jag, sen skulle hon säljas. Johanna som hade henne på foder när jag var medryttare har en blogg http://berg1990.blogspot.se/, hon kanske vet mer :)

    Hon var en himla go o söt häst!

    SvaraRadera