lördag 8 september 2012

Tillbaka igen

1 månad sen jag skrev att jag ville ha vinter, idag haglade de! Så visst finns de hopp om att den kommer?
och det har hänt mycket på den tiden också...

Vi har köpt hus! Äntligen hittade vi huset med stort H!  Om mindre än 1 månad flyttar vi, känns helt otroligt, jag lovar att bildbomb kommer på huset. Har börjat gjort oss redo för flytt, har städat ur garaget, stora förrådet och fixat veden. Så nu är det bara resten kvar.. Känns bra!  

 Tog ett hett bad med salt från döda havet, gjorde en hårinpackning och ansiktsmask, lite tända ljus och musik!  I skrivande stund sitter jag i min onepice med nymålade tånaglar, chillar lite till en skön spellista på spotify. Efter ett antal timmar med vedkörning så behövde jag ett varmt bad!

PussPuss/Issandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar