lördag 8 september 2012

Jag ger er min morgon..

Bara jag och min Älskade Kingen vakna så här dags på dygnet. Vi ligger i soffan och känner kaffedoften från köket, solen lyser och blå himmel, dock lite höstkyligt... Underbara morgon!

Inatt någon gång när R. kom hem har han tydligen flyttat mig till sängen, snällt av han! Annars hade jag inte kommit upp ur soffan alls idag (Ja alltså ryggen har fått stryk) Så vi låter R. sova en stund till så han orkar köra en massa ved idag!      Som morfar sa: På en kväll ska man göra av med två tankar på motorsågen, annars behöver man inte hålla på! (Morfars ord är kloka än idag!!)

(Bild från en varm sommardag i Hargshamn med en massa båt lek!)

Skulle aldrig ha rakat benen igår..Satan så kallt de va igår kväll! Kylan riktigt trängde sig på.. Fast jag gillar de, hällere vinterpäls och kallt än rakade ben och slaskhöst/vinter.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar