tisdag 18 september 2012

Kanske är jag bra på det?

Ännu en gång packar jag flyttkartonger.. En vana för mig! Medan min sambo har flyttat 1 gång i sitt liv! 4 gånger har jag flyttat med mina föräldrar och 5 gånger själv (Skrämmande).. och nu om några veckor blir det banne mig sista gången! Lite mer exakt 13 dagar tills de att flyttlasset går...
I morse ringde det argt på dörren, jag som drömde fattade ingenting! Ännu en arg påringning, jag vinglar fram i täcke och öppnar dörren, blundade fortfarande. Gjorde ett tappert försök till att se vem det var. Vaktmästaren, jippi! 08.15 -Hej, Vi vill byta kolfilter i fläkten, det tar 1 minut! Jag mumlar något om att det gjorde ni i mars. Jaha, då ska vi inte störa hej då! får jag till svar.... bra koll dom har!

 Nu tänkte jag fixa lunch innan mamma kommer och hämtar Kingen. Han ska få vara där idag eftersom att Robin ska iväg på jobb efter jobbet och jag jobbar ju sent... I morgon är det ledigt, ska packa ihop förrådet tänkte jag, kul att sitta i mörkret helt alone! Så om någon vänlig snäll människa ser det här så vill jag gärna ha sällskap!
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar