måndag 10 september 2012

Morfars visa ord

Vi följde morfars råd igår.. 5 tankar tömde vi! Vedboden är full, så vi har börjat stapla på ett gäng lastpallar. Och ännu finns det mer ved att såga/Stapla, men det tar vi nog i helgen tror jag. Förutom veden igår så plockade vi ner gungställningen, studsmattan och klippte gräset samt krattade! Så en hel del blev gjort.. Skönt att ha sånt gjort när vi ska börja flytta möbler, då vill man ju fokusera inne!

Jag har hat ont i svanken i 1,5 vecka ungefär, och efter som att jag har mycket lyft på jobbet så underlättar det inte precis... Och igår efter att ha burit ved i 2 dagar så var det riktig pain! Värmekudde, heat lotion och massage av R. fick rädda min kväll! Illa när man inte kommer upp från soffan själv!!

Idag står jobb på schemat, ska först greja lite här hemma och mysa med Kingen innan jag åker. Just för tillfället sover lilla vovven.. Det tog på krafterna att vara ute HELA dagen igår..

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar