fredag 14 september 2012

Regn och rusk!

Det hårda regnet piskar rutorna, ett och annat löv flyger förbi! Vissa kallar det höst, jag kallar det regnväder. Tog en promenad med Kingen, han fick vara utan regntäcke eftersom han hatar det, vi skulle ju bara hem sen så lite blöt hund gör inget! En minst lika blöt matte sitter i soffan under ett duntäcke och försöker få upp värmen lite.
Min ena stövel, den kom väl till användning på promenaden...

Ikväll ska jag och mitt hjärta till stan, vi ska gå på bio och käka mat! Kingen får vara hos Mamma. Det är inte så poppis att ta med hunden in på bi har jag hört. Innan stan ska vi städa här hemma, det är kaos här! Tur att älsklig slutar tidigt idag...
Min underbara Robin har gjort en sak för oss, det var ca 2 veckor sen han gjorde det... I morgon avslöjar vi vad som har hänt!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar