onsdag 12 september 2012

Jag hittade!

Okej, något som jag tycker är jobbigt är att vakna tidigt! Efter som att jag jobbar kvällar så får jag sova länge utan att känna mig slö. Men när vaknar jag? Jo en gång kl 6, då tvingar jag mig själv att somna om, sen vaknar jag igen mellan 8 och halv 9.. Vad gör man då liksom? Kingen sover som en stock den tiden på dygnet och alla andra med.. Med andra ord JOBBIGT! Men det kanske blir bättre när man bor i huset, då kan man gå ut och greja på gården eller något.





Igår när jag letade häst hittade jag Loki som stod i stallet där jag Jobbade förut. Då va han liten och inte så kaxig.. Nu är han sex år och påbörjad inriden! Han är sig lik.. Jag hade hoppats på att hitta Tibrá, men nä! Hittade inget som föll mig i smaken, så hästköpet får vänta! Men fortsätter att spana, allt ska stämma för att jag ska åka och provrida! Tänker liksom inte köpa en 20 åring som inte har kondition, gången eller utseende bara för köpandets skull.. Nej nog om mina planer, nu tar jag och Kingen en promenad i det gråa vädret!  - underbara väder!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar