fredag 1 juni 2012

Våran Fredag

Typ första natten på hela veckan som jag fick sova HELA natten, känner mig som en ny människa idag! Tack och lov för att Kingen verkar vara bra i magen igen, full fart frammåt! Nu på "Morgonen" har vi tagit promenad med Ronja hunden och hennes Matte, massa spring och bus för hundarnas del. Precis när vi kom hem började det regna, Lyckan är stor! (Vi slapp bli dränkta!)
 

Jobba lite extra, klirr i kassan! Sen hem och bada Kingen, torka och borsta.. Så där gick den fredags kvällen!   I morgon, lördag är det bus på G. Kingen ska vara hos min förste hundvakt M. och det känns bra!! Har  ju inte riktigt velat lämna bort Kingen hur som helst, min lilla bäbis ju! Men det känns bra att lämna till M. Det är hon som ska ha honom när jag ska på semester också.. Jag ser att kingen gillar henne, och hon honom så klart! ett stort pluss är att kingen har sin bästa kompis (Ronja) i närheten.
PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar