måndag 4 juni 2012

Så där ja!

Min pojkvänn skulle aldrig Skaffa telefon utan knappar,nu är Han ägare till en iPhone 3gs, efter en snabb lektion igår så hoppas jag allt funkar för dom idag.. igår va Han rätt osocial,hej teknik nörd typ!(nej då,min lilla skrotnisse!)

Våran helg då? Fredagen blev mys,ost och kex med Benjamin,jossan och let's Dance! (min nya kärlek är Anton!) Efter Antons alla danser träffade vi C. Ute på [bynn] trevligt avslut på arbets veckan! Lördag blev Uppsala hela dagen,lite nya kläder och framförallt skit trevligt. På kvällen blev det go' dricka och snack med ett gäng nötter, i like! Söndagen blev slö dag..långpromenader,matlagning,fika med svärföräldrarna och film hela natten!

Sådär,min helg i korta drag! Ny vecka och nya drag! Massor av student står på schemat den här veckan! Samt lite andra busiga saker... Börjar med hotell frukost alldeles strax, bra start.

Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar