torsdag 28 juni 2012

Precis som förr!

Helt ok dag! Förutom att jag "försov" mig i morse....Jossan skrev igår klart och tydligt att jag inte fick försova mig, och vad gör jag? Försover mig.. men vad gör de om 100 år? vi hann med allt som vi skulle! Frukost/lunch på donken, Ikea, Gågatan, "Käftis" (Tandläkaren), Lager 157 (Där 2, TVÅÅ DePalmatröjor införskaffades!) och slutligen Zoo Grizzly!

När Uppsala var avklarat hämtade vi upp fina Sarah, så Lunch och Fika med henne, awsome! Klntiga vi "tappade bort min mobil" så vi vände upp och ner på hela lägenheten, paniiik! Meeen, efter många oroliga timmar så kom mamma på att den kunde ligga hos Sarah, jag va in på Toa och de räckte för att tappa bort den.. tankspridd och galen tjej! Jaja, nu är mobilen tillbaka och ordningen är återställd, hehe! Efter middagsdaten med Sarah kom vackra Carro över, så lite skitsnack med henne innan vi släppte av Sarah i Alunda... Sen va de jag och carro som raggade runt, härligt! precis som förr.....



PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar