tisdag 26 juni 2012

Tetris i sängen!

Natten till idag var jobbig,en hund som trodde Han skulle dö(ironi) för att Han fick ha krage på sig...lilla skrutt har sår på magen,därför krage. Idag verkar Han kommit över den värst "ångesten" och ligger i sin koja. Så nu kan vi ligga på rätt ledd i sängen,igår va de typ tetris för att få plats! Meen vad gör man inte för sin prins? Han är ju mitt allt!!

Nu ligger jag och Robin på rätt ledd i sängen bredvid varandra. mysig? Aa ganska,fast gubben sover redan! ska väl sova snart jag Me först lite bloggar..

idag har bästa jess varit här och firat mig, go fika och massa snack + att jag fick världens tuffaste salt och pepparkar!(en svart och en vit pudel) sen fick jag en skiva med alla bra och dåliga minnen från våra tokiga resor/uppväxt! Underbart, påhittig tjej de där alltså. När jag kom hem från jobbet blev de jordgubbar idag igen,toppade med mjölk! (fick ett paket jordgubbar och kakor av jess ist för blommor,det uppskattas verkligen!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar