onsdag 1 augusti 2012

Tillbaka på banan igen

Tog semester från teknikens värld (Blogg, Fb, Mobilen m.m) i samband med min Semester från jobbet! Men här är jag ännu en gång!

Har kommit hem från en vecka i Rättvik med underbara människor, bilar, musik och uppträdanden. Vi har haft de toppen måste jag säga.. innan vi åkte var jag väldigt negativ till husvagn men jag överlevde! Offentliga duschar och toaletter kan vara lite kul ibland! Man fick höra mycket kul... Tillbaka till mig nu då!

Kom hem kl.16 idag, åkte raka vägen och hämtade hem vår älskade Kingen, Pussades och kramades på soffan innan vi åkte till fältet och lekte med bollen. När vi landade här hemma igen och inhandlad de viktigaste så tog jag ett lååångt bad med Hårinpackning, Aloevera skrubb och tända ljus, Snacka om lyxig kännsla efter en vecka med offentliga dusch-bås... Nu sitter jag i min onepiece och myser, snart blir det räkor,Aioli,ost och kex till en bra film! Bara vi 3 i soffan en onsdagskväll är mys!

Rekommenderar varmt Aloevera Scrub! En lyxig och ren kännsla och väldigt bra för hela kroppen. Jag som är kännslig använder den i ansiktet också.

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar