tisdag 7 augusti 2012

Sex Pluss Ett, är sju

För sju dagar sen var jag i soliga Rättvik med fina människor, idag klev jag upp klockan Sju i ett regnigt Gimo...

Trött som jag var chillade jag en stund på soffan innan jag bestämde mig för att åka till Uppsala. Min Hundvakt M. ville in och då ställer man väl upp? Aa, fast nu va de så att min bil var lite grinig..Vindrutetorkarna viftade inte, så avstod att ta den till stan! Tur att Mamma skulle in, så vi hakade på där, passade på med Lunch på Ikea också! Idag fick jag ut mitt namnhalsband, Sååå fint, tack Älskling!!

När vi kom hem från ett soligt Uppsala så tog vi 1 timmes promenad i Gimo.. dock spöregn efter halva vägen, kuul! Dränkta katter eller något?! 
Min Kille har vaktat lägenheten medans vaktmästaren "åtgärdade" några fel, och nu har vi en busig hund! Mattorna ligger inte på plats efter några vändor efter bollen! (Husses idé att kasta inomhus!)

PussPuss/Issandra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar