torsdag 5 juli 2012

Hemmafru ?

Kaffe och macka så här på morgonen.. käkar Frulle i väntan på att ugnen blir varm, sista plåten muffinsar idag! Ikväll blir de dock smörgåstårts bak med en fin vänn!
Innan jag åker till jobbet och bjuder på fika ska jag sortera tvätt så de går snabbt för älski att slänga in i maskinerna också ska jag gå låångpromenad med Kingen. Full fart frammåt, 24 timmar på ett dygn och dom ska användas väl!

Kanske skulle bli hemmafru? Baka,städa,diska,tvätta,laga mat,underhålla hunden, passa barn osv.osv. Fasiken va Nice, eller? Man kanske vill ha de där avbrottet för att jobba? I mitt fall passa någon annans barn,va en i familjen fast endå inte synas..... En sak är säker jag gillar mitt jobb,familjen jag jobbar åt är toppen som arbetsgivare!
Pusspuss/issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar