lördag 14 juli 2012

Guuuld feber

Sämst på att updatera eller? Nä, har jobbat som ett svin och haft en massa kvalitetstid med han jag älskar!

Nu har min tekniknörd till karl kopplat ihop min dator med tv'n och dom stora högtalarna samt fixat trådlöst tangentbord m mus! Så nu jeeflar är de stor bild.. meeeeen, jag ser inte vad jag skriver när jag sitter i stora soffan, kanske dags för glasögon? The family of teknik köpte också en Kamera, en rosa Nikon, Jag kommer nog älska den! Kommer väl lite bilder från den sen.

Beställde ett namnhalsband i guld också, fick de av min R. i födelsedagspresent! Så om 2 - 3 veckor hämta jag ut de.. Lite kläder, en Christina Aguilera parfym blev det också. ja som ni kanske förstår så har vi spenderat dagen i stan.. blev käk på en nice kinarestaurang också.





PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar