tisdag 10 juli 2012

Bara vi!

Egentid så här på kvällskvisten! Bara jag och Kingen hemma, lite mysigt endå.. Älskling är hos Grannen med Grannarna och spelar tv spel...

Okej, hemskt jobbig dag idag! Veterinärbesök med kingen, våran lilla bäbis mår inte bra! Han har gjort illa svansen.. ingen svansbäring, loj och dålig på mat. Så ett besök hos doktorn var på sin plats! blodprov och igenom känd,Han går på smärtstillande idag, så ska ringa i morgon igen och få mer tror jag,och kanske någe tips på vad vi gör nu! I och med att han svarade på de här smärtstillande kunde vi utesluta många jobbiga sjukdomar, och det tackar vi för!! Upptäckte att den lilla rackaren har gått ner i vikt också, inte okej att gå från 22kg till 19kg (22 är endå ganska lite för en hane) Så nu är de kingen som får köttfärs tillsammans med maten, gladare hund finns nog inte. Ska ta ställning till de här med foder i morgon tillsammans med min vet. Skönt att prata med någon som kan!

Efter allt "Skit" blev det jobb för min del, men tur att Robin har semester och tog hand om allt! Annars hade jag tagit VårdAvHund på jobbet och stannat hemma.

Nu ska jag läsa lite bloggar och pussa på Kingen innan sovdax!

PussPuss/Issandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar